13 decembrie 2011

Sus pe baaar, sus pe baaar

Reintalnire, revedere, reconectare, recuperare,reevaluare, repozitionare, reinventare ...revelatie!

Decembrie 2006 punte cu Decembrie 2011 si imi vine sa rad tare. De bucurie si de mandrie.

Seara nu a fost doar despre evaluari, ci si despre lectii pe care ei mi le-au dat. Aceeasi ei :
  • pe care nu i-am luat prea mult in seama anii trecuti
  • cu care nu am impartasit mai nimic din ce sunt 
  • care au crescut o data cu mine
  • care s-au schimbat si au evoluat la randu-le
  • care nu si-au pierdut capacitatea de a se simti bine in grupul asta neomogen si mereu plin de surprize.
I-am revazut cu drag si am povestit mult, caci dinainte de Germania nu am mai stat la taclale- oare ce am facut anul trecut?!- si, ca un fel de exaltare a momentului, ei m-au premiat cu o minunata singuratate-in-multi. Atat de buna pentru mine. M-am prins, usoara ca un fulg, in hora zambetelor si a povestilor, a dansului relaxat si plin si a starii de bine care isi face de obicei loc un pic mai sus de buric. I actually did it, as striga in gura mare si as sari intr-un picior de bucurie. Cumva tot de bucurie si cu increderea ca fix acolo imi era locul atunci, i-am urmat sfatul lui Puya si mi-am trait momentul- cercul s-a inchis- sus pe baaar, sus pe baaar si am sarit la indemnul lui Moga suuus, tot mai suus.

 A  fost cam bine!
R.

** One more checked on the Bucket List ;p