23 decembrie 2011

Nu trebuie, dar vreau ...

Tie iti placea caruselul cand erai mic?
Alergai cu pofta sa te prinzi in "hora" plina de culoare?
Cate ture rezistai pana sa ti se faca rau, pana sa iti doresti sa fii inapoi cu picioarele pe pamant, sa vezi clar ce se intampla in jur?
Mi s-a parut mereu fascinant fenomenul- cat il vrei si cat il respingi daca nu stii sa te opresti la timp.
Stii ce zic?


Cand nu esti ACOLO iti doresti sa fii, faci tot posibilul sa ajungi sa fii parte din invarteala colorata, si cand coada se micsoreaza inima iti bate mai tare si mai tare...aproape ai ajuns. Te urci zambind si respirand mai greu. Iti alegi un loc si te uiti la partenerul care te asteapta pe margine. Prieten, iubit, coleg, parinte. Te asteapta acolo. A fost cu tine la coada, te-a sustinut, a avut rabdare. La inceput totul este o explozie, te plimbi frumos, zambesti, esti atat de fericit, multumit, incantat de ceea ce traiesti ca te miri intr-una de ce nu ai ajuns mai devreme acolo. Dupa un timp te obisnuiesti si observi ceva ciudat. Viteza cu care se misca acest carusel nu iti mai permite sa vezi nimic clar pe margine. Unde este cel care te asteapta? Era imbracat in rosu, asta stii sigur. Dar unde este, l-ai lasat aproape de casa de bilete. Il vedeai mai devreme, iti zambea cu drag. Chiar asa...de cand nu il mai vezi? Aaa, nici nu iti amintesti? Daca a plecat? Te-a vazut fericit si prins si nu-si mai gasea utilitatea in locul ala. Oare? Oare a fost fericit sa te vada fericit? Daca s-a asezat calm pe o banca sa te astepte stiind ca "joaca" o sa dureze ceva? Oare? Oare a fost trist sa te vada fericit in alta parte decat langa el? Tu nu stii. Nu ai mai vazut nimic de o vreme. Esti acaparat de jocul de culori, ta invarti cu viteza, nu mai vezi nimic clar in jur. Vrei sa cobori. Acum, Gata, Nu mai vrei aici. Te-ai saturat. Vrei jos.

Dar caruselul continua sa se invarta, ce credeai?!
-------------
Un fel de poveste despre TREBUIE versus VREAU.

Sunt fericita sa spun ca am reusit sa pastrez lista lui trebuie cat se poate de scurta si am lucrat foarte mult la lista lui vreau in ultimul timp. Cand, pentru o vreme, m-am intors pe taramul lui trebuie, mi-am reamintit cat de mult nu vreau sa fiu acolo. Trebuie te acapareaza imediat si iti ia toata energia, te stoarce de viata si iti da inapoi numai succese si reusite materiale. Vreau iti da energie inapoi in timpul mersului, iti da cele mai frumoase momente,cele mai calde sentimente si cele mai bune ganduri. Am facut in ultimile zile doua nebunii frumoase. Pentru ca am vrut, desi nu trebuia. Am fost tare fericita in ultimile zile...

R.