12 ianuarie 2012

Cuvinte adunate (dupa)

Pregatire.pentru.cunoscut.si.necunoscut.hihihi.imi.place.ma.simt.vie.si.acasa.derulez.imagini.diverse.2010.ianuarie.multi.2010.martie.inceput.2010.septembrie.revenire.2011.martie.intalnire.2012.ianuarie.amestec.de.culori.aeroportul.de.pe.care.pleaca.mereu.cate.cineva.si.pe.care.aterizez.deja.a.patra.oara.altfel.mereu.forma.un-pic-mai-definita.
pe.strada.oameni.cocheti.aglomeratie.lumini.multe.rabatt.scris.mare.bratwurst.si.paine.speciala.petrecere.in.zona.buricului.ce.fericire.marunta.dar.ce.de.fericire!fuga.la.gara.a.fost.scurt.dar.cuprinzator.e.clar.vreau.inapoi.ma.simt.bine.aici.imi.place.limba.asta.grosolana.si.oamenii.cu.ochi.ca.marea.e.suficient.sa.vreau.dar.sa.vreau.cu.adevarat.eu.si.nu.altcineva.o.sa.pot.pentru.o.vreme.voi.reveni.de.curioasa.de.incercare.de.dor.de.frumos.de.urcat.in.tren.si.mers.fara,directie.de.libertate.de.a.fi.de.inchis.ochii.si.pus.degetul.pe.harta.am.sarit.dintr-un.tren.in.atul.si.am.numarat.pana.la.patru.
ne.amuzam.si.alergam.pe.peron.ca.doi.copii.naivi.dupa.fericire.fericire.in.doze.mici.sunt.trenuri.care.vin.si.pleaca.in.unele.nu.ne.urcam.niciodata.pe.altele.le.vrem.neaparat.ne.duc.la.destinatie.fara.sa.stie.daca.asta.vrem.e.palpitant.pare.cunoscut.deja.zambim.cu.sufletul.si.se.vede.ganduri.tot.mai.line.pare.departe.desi.a.fost.ieri.alt.peisaj.un.alt.eu.rasarit.ma.plac.ma.pupi?usor.senin.fara.pete.detergentul.numarul.unu.spala.si.ce.nu.vrei.fii.intelept.gandeste.cu.sufletul.deconecteaza.sistemul.de.operare.superior.da.erori.back.to.simple.hai.ca.poti!curioasa.inlantuire.de.cuvinte.stiu.ma.oglindesc.in.geamul.din.dreapta.mea.cine.sunt.eu?ma.recunosc.buna.e.adevarat.esti.convins?pacat! Moromete.credea.ca.timpul.mai.are.rabdare.cred.si.eu.acum.

Hai sa vedem cum o sa fie!


 m.