3 ianuarie 2012

[in]Carti

[dor de scris]

Craciunul a fost despre carti- frumoase, primite, citite, cu mesaje de la tipografie si cu pixul pe hartia frumos mirositoare.
Craciunul a fost despre carti- pe care abia astept sa le citesc, cu teme care se completeaza si ma duc un metru mai departe, care vor fi trepte catre o alta versiune pana la sfarsitul anului (si na! mi-am pus o prima liniuta pe new years' resolution).


[drum la biblioteca din camera roz. ridicat pe varfuri si cuprins cu privirea niste titluri mai demult iubite. rasfoit cu pofta si gasit niste stelute desenate cu pixul. citit si zambit. ce obicei bun sa insemnezi pe carte ]


"Sincer sa fiu, uitasem de Mithra-Grandchamp. Povestea mi-a revenit in minte chiar acum si a taiat o urma de doua ori mai dureroasa. Dorul de un trecut pierdut definitiv si parerea de rau dupa toate sansele risipite. Mithra-Grandchamp inseamna si toate femeile pe care nu am stiut sa le iubesc, si ocaziile de care nu am profitat, si clipele de fericire pe care le-am lasat sa zboare. Astazi, mi se pare ca toata viata mea nu-i altceva decat o insiruire de mici ratari. O cursa al carei rezultat il stii, si totusi nu poti paria pe invingator."

Scafandrul si Fluturele. Jean Dominique Bauby

Avusese doza ei de povesti care se termina intotdeauna pentru aceleasi motive. Daca unii, cu varsta, isi pierd din idealuri, Lauren facea contrariu. Cu cat imbatranea, cu atat devenea mai idealista. Imi spun ca pentru a putea pretinde sa imparti o bucata de viata in doi, trebuie sa incetezi de a crede si de a face sa se creada ca intri intr-o legatura care conteaza daca nu esti intr-adevar gata sa dai. Nu cuvarful degetelor atingi fericirea. Ori esti unul care da, ori esti unul care primeste. eu, inainte de a primi, dau, dar le-am pus definitiv cruce egoistilor, complicatilor si celor ce sunt prea carpanosi cu inima lor ca sa isi ofere mijloacele pentru dorintele si sperantele lor. Sfarsise prin a admite ca exista o vreme cand trebuie sa iti marturisesti propriile-ti adevaruri si sa identifici ce astepti de la viata. Arthur gasi ca spusele ei sunt vehemente. Prea multa vreme am fost atrasa de contrariul viselor mele, la antipozi de ceea ce ma putea face sa infloresc, asta-i tot, raspunse ea.
Si daca e adevarat...Marc Levy

[pofta de inghetata tiramisu, incercare, drumuri lungi, iubire lina]


m.