26 ianuarie 2012

Multumesc tie, om drag!

Sunt un fulg care se joaca cu gasca nebuna de afara.
Sunt usoara si luminoasa.
Sunt fericita si motivata.
Si vreau sa-ti multumesc.
Tie, celui care citesti randurile astea si te regasesti in gandurile mele.
Ai calatorit mult, stiai?
Cu mine.
Cantecul asta este pentru tine!


Multumesc!

Pentru multe intrebari carora le-am gasit raspuns
Pentru ca m-ai facut parte dintr-un studiu de caz foarte interesant
Pentru ca de cand cu tine imi place sa cred ca daca nu te astepti se poate intampla o minune
Pentru ca ai aprins lumina in camere din casa mea pe care nu le descoperisem
Pentru ca ai avut rabdare si ai vorbit cu mine
Pentru gadilici in stomac
Pentru ca m-ai hranit o vreme scurta cu omizi ca sa nasc fluturi multicolori
Pentru ca m-ai tinut in brate frumos si mult si nou si cald
Pentru curiozitate
Pentru concluzii rapide si teme de gandire
Pentru ca stiu ce vreau si-mi vine sa sar intr-un picior
Pentru ca mi-e usor sa accept
Pentru ca ai venit, nu cand te asteptam ca si cand, ci altadata, intr-o vineri calda
Pentru ganduri imprietenite la 3 dimineata
Pentru deblocare
Pentru inundatie de stari si dileme
Pentru lucruri importante si nevoi dezvaluite
Pentru pete de culoare si alternanta
Pentru nopti adanci si legatura invizibila
Pentru an nou cu energie buna
Pentru hotarari nerostite, actiuni confuzante, joc periculos si final deschis
Pentru ceai in ultima zi de vara
Pentru inspiratie si transpiratie placuta
Pentru tot ce am visat cu tine, chiar daca nu s-a facut
Pentru ca mi-ai facut pofta de povesti frumoase pe care le voi croseta cu bete de la chinezesc
Pentru ca ne-am plimbat desculti in parc
Pentru ca mi-ai soptit fericirea in doze mici
Pentru ca acum privirea mi-e clara si vad frumosul dupa care imi tanjeste inima
Pentru ca esti un om minunat si cred in tine
Pentru zambetul care mi se aseaza pe buze cand imi amintesc
Pentru nodurile in gat si emotiile cu care iti citeam mesajele
Pentru nerabdarea copilului alintat pe care l-am descoperit
Pentru un pas mare pe care l-am facut si pentru echilibrul pe care il simt
Pentru ca m-ai purtat prin locuri nedorite ca sa imi fie mai usor sa-l recunosc pe al meu de suflet
Pentru noi joi sau joi lungi
Pentru vibratii diferite
Pentru incercare
Pentru vointa si efort
Pentru ca asa imi vine acum!

m.