19 februarie 2012

Avalansa de neintelesuri

-Mi-este dor, asta e cert-
Mi-e dor de scris din suflet despre diverse stari. Dar nu mai pot....nu pot acum sa-mi pun ordine in ganduri si sa formulez un mesaj coerent. Nici nu-mi vine sa incerc macar, m-ar scoate din silent mood si ar fi nevoie de ceva efort. Nu sunt dispusa sa fac asta acum. E prea dezordine pe aici si nu gasesc putere sa gestionez furtuni exterioare. Mai bine ma conserv. Imi place tonul in ulei.
Rutina formata cu mare dibacie in decursul unei perioade relativ scurte de timp ma face se ma comport ca un robot programat. Ganduri prajite si rasucite, mereu aceleasi, doar alta perspectiva. Motoare supra solicitate si miros de depasit. I need an update! Pasi mecanici catre destinatii fixe. Temperatura variabila cu mici averse de ploaie. Ploaie de vara, de preferat. Trece repede si nu lasa urme. Energie constanta si miscari studiate. Rezultate:0. Maine de la capat!
E rece ca gheata si-mi da fiori pe sira spinarii. M-am obisnuit cu frigul, dar asta este altceva. Nu stiu cum s-o descriu..ma sperie pentru ca de fapt inteleg. Dar ma fac pentru o vreme ca nu chiar. Hai, mai bine fugi unde vezi cu ochii! Lasitate? Curaj? Retard? Putere? Lipsa de reactie? Ego opac, greu de citit? Rautate? Vino cand ai un raspuns!
Mai am nevoie de timp ca sa inteleg cum s-au scris primele luni din an. Vin ghioceii si eu incerc sa imi adun bucatelele din ziua a sasea, luna intai. Am pierdut cateva parti din puzzle in avalansa de atunci. Apoi a venit inundatia, dar eu am crezut ca innot in oceanul Atlantic. Copil tembel! Acum s-au mai retras apele si parca mi-e un pic mai greu sa plutesc. Pastrez cu mine senzatia de libertate si niste amintiri destul de vagi. Doar asta nu mi-am imaginat, restul este rezultatul puterii creative. Culorile au fost la mine si stiu ca nu pot fi obiectiva. Nici nu vreau.
Licurici saritori, concursuri de rapiditate a gandurilor, sarituri in lungime, concurs de incapatanare, cine-se-topeste-primul-quizz- aplicatii gratuite la magazinul online. A fi sau a nu fi rational? Si cu restul ce faci? Cand stii ce vrei pana la capat? Cand stii ce produs vei descoperi dupa ce vei rupe ambalajul. E super promotie, doamnelor si domnilor: daca nu va place puteti sa-l returnati in maxim 90 de zile! Noi vom avea grija sa-l plasam intr-un colt pe raftul de articole uzate la super oferta, iar dvs veti beneficia de o noua experienta.
-Haos. Am spus nimic-