27 februarie 2012

Dragutenii de primavara

..si mi-a soptit pentru intaia oara aceasta combinatie jucausa de cuvinte..aproape ca nici nu o inteleg..si poate ca nici nu are un sens..dar m-a gadilat in talpa si ma facut sa deschid ochii largi si sa intreb:

- Poti te rog sa repeti?
-Am spus ca mi-e dragoste de tine




* in momente din astea parca iti vine sa-ti doresti un special someone care sa fie destinatar pentru idei nastrusnice..care sa stie sa primeasca cu aceeasi bucurie  cu care tu daruiesti..care sa coboare atunci cand tu astepti afara cuminte printre fulgi cu o sticla de vin si doua pahare imense..care sa vada subtitrarea si atunci cand este scrisa cu litere transparente.

** sunt idei care se inmultesc..pentru ca se iubesc si fac pui care se pupa si ajung departe...avem teren fertil si multa daruire..recolta o sa fie bogata si puternic apreciata pe piata de profil..promovam dorinta, energia si potentialul.

*** incep sa imi descopar ancore..si-mi plac! Capitanul ma avertizeaza ca nava se va scufunda daca voi continua sa le arunc in larg cu aceeasi incapatanare..poate ca are dreptate..dar cum altfel pot afla ce o sa fie daca nu mergand pana la capat?!?

m.