22 martie 2012

Blue Valentine

I’m very intuitive…I know there’s something up.

 
….asa incepe totul in Blue Valentine, poveste care ne demonstreaza (inca o data, daca mai era cazul) faptul ca iubirea nu este suficienta pentru a avea o relatie fericita....sau asta am inteles eu :)
Poate datorita actorului principal (<3), poate datorita modului frumos in care le-a fost scris inceputul sau poate I’m just in a good mood….dar nu mi se pare un film trist. Mi se pare un film interesant despre o iubire; despre un el-care se daruieste din dragoste si o ea-vulnerabila care accepta ajutorul atunci cand i se ofera. Este un film despre asa-nu-as-vrea-sa-ajung, dar--mi-ar-placea-sa-incep.

Nu reusesc sa ma hotarasc asupra unei stari. Mi-a placut, asta stiu sigur. Nu m-a lasat goala la final, asa cum ma asteptam. As vrea sa-mi dau seama de cine imi pare (mai) rau…dar poate ca nici nu conteaza.

-De EL: care si-a asumat un rol pe care ar fi putut sa-l refuze, dandu-si sansa sa fie cu altcineva.
              care a ales sa fie tatal unui copil care nu e al lui doar pentru a fi alaturi de femeia pe care o iubeste.
              care este invinuit la final de esecul relatiei.
-De EA: care fara drept de decizie de trezeste cu un copil pe care nu il doreste.
              care din vulnerabilitate confunda teama cu iubire si accepta o viata pe care altfel probabil nu ar fi ales-o.

Povestea lor este probabil povestea multor altor cupluri. Pentru multi asa este viata. Pentru altii insa are si alternative. It’s always up to you, right?!


m.