11 martie 2012

Like Crazy

Am crezut ca am inteles
dar nu am inteles nimic
a fost superficial
doar exteriorul inchis si nerabdarea semi-pretioasa
doar intuitia care deseneaza continutul
ce culoare are vidul?
[...]
nu mi-am dat seama ca in unele cazuri poate fi mai mult decat intregul
ca intregul este doar o idee confortabila
pentru ca este format din doua  jumatati
care te impart pe jumatate
nu am stiut
nu stiu
despre partile dintre jumatati
acelea lipicioase din tine si din mine
[...]
Like Crazy  sau 1,40 h in care simti                                
celulele explodeaza in corp
corpul este cand foarte greu, apasator de greu
cand usor ca un fulg
este povestea ta
poate ar fi putut fi si a mea
mi-a lipsit curajul
este povestea regizorului
cu happy end in realitate
blurr total in film
[...]
ziua intai-o privire
ziua a doua- o scrisoare
ziua a cincea- o plimbare
ziua a zecea- un concert
ziua a cinsprezecea- scaunul tau
ziua a optsprezecea- te iubesc
ziua a douazecea + o vara- fericire
luni dupa-!!!
ani dupa- ?

vrei sa construim un pod peste ocean
din varful degetului meu aratator
pana in varful inelarului tau?

Recomand.
R.