14 martie 2012

Roads. Crossroads


Intre the day before yesterday in care se intorcea in tara "imissyou" intr-un  bagaj voluminos si today cand pleca  "mi-edordetine" din tara cu un bagaj gol, raman eu in mijlocul intersectiei si dirijez traficul. Daca m-ar fi intrebat cineva vreodata, eu as fi vrut sa dirijez sangele care tasneste prin vena cava superioara sau sa masor profunzimea si ritmul respiratiei si nu viteza cu care circula pe drum. Cum nu mi-a fost adresata aceasta intrebare si nici raspunsul nu mi-a fost auzit la timp, continuu sa dirijez traficul, sa verific pasapoarte la intrarea si iesirea din tara,sa pun stampila de "simie" sau "metoo", dupa caz. Si cand traficul nu este foarte intens si am ragaz sa gandesc, ma intreb: de ce? 
Poate pentru ca de fapt nu mi-as fi dorit niciun moment sa fiu un popas sau pompa  de benzina. Ce daca imi doream sa fiu pasager, locul din dreapta nu a fost pentru mine.

Keep driving!

R.