2 aprilie 2012

Dans in doi

parca clar, parca neclar. parca vrut, parca nevrut. parca planuit, parca neplanuit. parca nou, parca vechi.



Uneori primim mai multe sanse. Nu stiu pe ce criterii, dar cert este ca le primim. Poate pentru a invata o lectie sau poate pentru a ne intari convingerile. Alteori insa nu se intampla asta. Urmeaza urmatorul stop, va rugam coborati pentru ca directia in care mergeti este gresita! Cand ai invatat rabdarea, ai invatat bucuria intamplarii. Inca vreau TOTUL aici si acum. Dar am puterea sa si astept. Si cand fac asta, visez frumos.

Visez ca sunt libera si foarte usoara si port haine lalai. Ma plimb cu castile in urechi si ascult muzica un pic dubioasa, in timp ce vantul imi mangaie usor fata. Visez maini calde care-mi prind obrajii si ii strang cu forta. Sunt mic si neputincios, dar am incredere in ele. Le-am cunoscut cand era cald afara si stiu sa-si regleze temperatura astfel incat sa-mi fie bine. Aseara te-am visat pe tine. Nu-mi amintesc daca era la inceput sau la sfarsit, dar stiu ca aratai la fel. Acelasi zambet de om bun, aceeasi privire care inlocuieste cuvintele. Ce ne spunem cand nu ne vorbim? Ne spunem ca rosu cu albastru se iubesc in orice anotimp. Iar distanta de la inima mea la inima ta pare prea scurta uneori. Ne mai soptim Paris si stele vazute prin geamul de la mansarda imbatranita. Vantul adie in camera goala si perdelele albe danseaza un vals lent. Ele stiu, noi nu.
In visul meu eram doar zambet si aveam curaj. Ma aruncam in gol de la mii de metri inaltime. Nu aveam experienta si nici pregatire. Aveam vointa multa si idei. Prea mult m-am bazat pe ele. Supraveghetorul meu mi-a spus ca am potential dar trebuie lucrat. Mi-a indicat niste indrumatori si m-a consolat spunandu-mi ca la campionatul viitor am sanse sa castig premiul cel mare, daca perseverez. Mi s-au amestecat emotiile si nu am stiut ce sa fac. Asa ca nu am facut nimic. Am stat si am meditat. Am evaluat si am concluzionat: totul are un motiv in spate, doar ca uneori intelegem mai greu.

14+16 = fastaceli
18+16= apropiere

Mii de imagini calatoare se deruleaza pe minut…zece intamplari ciudate si-o minune ne-au adus fata in fata. Restul a tinut de noi. Si noi am tinut de scenariu. Actori in propriul film si des schimb de roluri. Stim care ni se potriveste? Cum stii daca nu incerci? Trebuie sa fie la fel de simplu ca dansul in doi. Simte ritmul si lasa-te condus.