24 mai 2012

Make it happen


„De multe ori aflata la rascrucea dintre imaginea mea despre o iubire si sansa de a trai iubirea insasi, am ales si eu, sa raman cu gandul. Cu iluzia. Unele povesti sunt mai frumoase neimplinite, pentru ca le putem pune mereu in carca vina pentru nefericirea noastra. << Daca mi-ar fi iesit dragostea in cale, as fi stiut sa fiu fericit.>> Si, in momentul in care iti iese, poti alege, uneori, sa-i faci poza de la spate si sa o lasi sa se indeparteze. Sa n-ai curajul sa schimbi siguranta unei amintiri frumoase, nedefinite, pe perspective unei relatii care ar putea fi doar o iluzie menita sa-ti franga inima. Imi vine adesea in minte acel paragraf din cartea lui Alex si ma sperie cat de mult i se potriveste. Cat de bine mi se potriveste si mie. << Uneori este mai cumplita pentru noi, oamenii, perspectiva de a pierde ceva drag inimii noastre decat perspectiva de a nu fi cunoscut niciodata acel ceva.>>””
Povestile unei inimi- Diana- Florina Cosmin
m.