21 mai 2012

Who puts you back together

"We re losing touch i feel. Da mi un semn cand esti mai libera un pic. Poate ne mai vedem la ochi.
 Ai mei sunt tot caprui.
Ai tai sunt tot veseli?"

 [Mi-a spus in felul cel mai frumos si cald posibil]



Despre asta as vrea sa scriu azi.
Despre timing si contra- timing daca ii pot spune asa.
Despre zilele libere pe care le ai cateodata si nu sunt umplute de nimeni.
Despre zilele deja foarte pline pe care inca multi oameni dragi ar vrea sa le mai umple.
Despre nepotriviri micute si dese care vin pe langa o mare potrivire.
Despre cand aveam eu tot timpul din lume si al tau era limitat.
Despre  alergatul meu dupa timp, cursa foarte  stransa.
Despre cat imi este de drag sa te am.
Despre cum o sa te pastrez
'cause you put me back together
pe vreme furtunoasa sau cu cer senin.

r.