17 iunie 2012

Midnight autumn

Poate m-am mai gandit la tine cand am auzit la radio vreuna din melodiile cu care mi-ai facut cunostinta si poate m-am mai intrebat ce nebunii mai faci si poate au mai fost elemente din realitatea mea care m-au dus cu gandul la comunicarea noastra virtuala lesinata la mal si poate am mai vrut sa resuscitez toata povestea dar nu am gasit resurse mereu. Si poate m-am mai intrebat daca chiar are sens si daca la capatul celalalt al firului mai exista cineva sau a venit vara si atat. Poate am facut pe omul mare care lasa timpului dreptul sa se aseze si sa aduca cu sine "niste" spatiu. Spatiu peste care se aseterne tacerea.
[....]
Sunt dati cand ne batem creierii in cap precum ouale pentru omleta pentru ca apoi sa incercam sa luam din tot amestecul ala fiecare albus si galbenus si sa le punem inapoi in ouale lor. Concluzia e ca nu se prea alege mare lucru- nici omleta si nici oua. Doar creieri amestecati bine! S-au mai asezat lucrurile si sunt puse cu grija in sertare, dar tot ai ramas tu intr-un sertar doar al tau. Tu si niste intrabari ;). Probabil habar nu ai sau poate nu intelegi sau poate ai inteles atunci si ai vrut sa para ca nu intelegi. O sa aflu candva, intr-o zi in care o sa fie deschis si sertarul ala.  
[....]
Si poate sa fii om mare nu inseamna sa porti ochelari in alb si negru, ci sa vezi culori, nu?
 Si poate sa fii om mare nu inseamna sa te cenzurezi ci sa iti asumi, nu?
  Si poate sa fii om mare nu inseamna numai sa existi, ci si sa fii, nu?
   Si poate sa fii om mare nu inseamna sa ai timp, ci sa ti-l faci, nu?
r.