20 iulie 2012

Slaba. La exterior sau la interior?


Tot mai des in ultima vreme aud lume minunandu-se de noua mea silueta (de care da, sunt foarte mandra), asa ca am inceput sa ma intreb daca e o diferenta reala sau doar o impresie. Nu m-am urcat pe cantar ca sa pot compara, dar cert este ca ceva s-a intamplat. Si e foarte bine, cred! Toti sunt insa preocupati de reteta secreta care m-a adus in starea asta…e de la sport? E vreo cura de slabire? Ah! Esti stresata la serviciu!...”Nici gand!” raspund eu zambind, in timp ce-mi spun in gand “adevarul este ca niciodata nu am slabit cand mi-a fost bine”..
***
Urmeaza cateva ganduri in legatura cu ce inseamna de fapt sa fii slab…slab pe interior mai degraba, ca la exterior e usor de inteles. Despre cum se manifesta puterea spirituala a unei persoane. Cand esti puternic? Sa te retragi cand crezi ca e momentul este semn de slabiciune sau de putere? Pfffuuuuuu
***
Oare cat de departe?