30 septembrie 2012

Stop

(Wake me up when september ends....sters sau prafuit...parca contrastant...de ce oare? )


Parca-mi vine sa strig STOPPPP...si sa se opreasca totul in jur...sa se opreasca intai motorul pentru ca am obosit de la atatea momente cu turatii la maxim, apoi sa iasa din scena toti figurantii fara de care piesa  are inca un sens, As continua cu oprirea caruselului in care ma aflu, pentru a mai avea timp sa-mi dai seama unde vreau sa ajung. Mi-as schimba obiceiul prost de a tot ingera ciorba reincalzita si m-as apuca sa invat retete noi. Poate as perfectiona-o pe cea proaspat invatata sau poate as investi timpul in altceva si mai nou si mai datator de energie buna. Sunt multe de facut si sa schimbi peisajul nu-i intotdeauna solutia potrivita.
Pot dezbate la infinit despre "ce", "de ce"....dar acum nu vreau decat sa aflu....eu, cum pun stop?  

m