13 ianuarie 2013

Bucuria primei dati


[ ATENTIE! Pasaje fara sens]


Vreti sa facem ceva nou impreuna? Propun sa mergem la teatru duminica seara. Ce ziceti de “Fluturi si oameni?”
(no reply back) 

 Stii de ce nu-mi plac planurile de inceput de an? Pentru ca de fapt nimeni nu se tine de ele…este un val care tine cateva zile in ianuarie…dupa care totul se transforma doar in ganduri uitate undeva intr-o agenda


-Imi place atat de mult la Starbucks! In special iarna cand scot arome de sezon care sunt exceptionale si atmosfera generata de colinde este de vis..Intotdeauna mi-am dorit sa merg sa citesc acolo in liniste sau sa scriu ceva pe blog
-      -Si ai facut asta vreodata?
-       -Nu…chiar niciodata..si nu as stii sa-ti spun de ce.



(in gand) Cat de cool imi par oamenii care se bucura de timpul lor, care indraznesc sa faca lucruri singuri si care nu gasesc nimic ciudat in asta !




-Ne vedem diseara? 
-       Daca m-ai fi intrebat cu cateva ore in urma as fi avut alt raspuns, insa acum mi-am facut alte planuri;( 


Anul asta vreau sa merg la mai multe la evenimente culturale, piese de teatru sau concerte decat am facut-o in 2012


-      Buna seara! Mai aveti bilete pentru spectacolul din seara asta?
-      Da, desigur! Avem 2 bilete pe randul 4, in partea stanga.
-      Ammmmm…m-ar interesa un singur bilet
-      Ah! Atunci va trebui sa va dau loc pe alt rand ca sa nu le blochez pe acelea degeaba.
-      In regula! Imi puteti rezerva biletul, va rog?
-      Sa veniti cu jumatate de ora inainte de inceperea spectacolului ca sa ridicati biletul.



[Cum as putea explica vibratia intensa pe care mi-o da spatiul atat de ingust de la Rembrandt Café? Sau felul in care oamenii si fluturii mei se joaca in asteptarea intalnirii cu fluturii si oamenii LOR?
Simplu: printr-un zambet sincer si senin ;) ]