28 februarie 2013

Februarie (in cuvinte)

Februarie a fost o luna deosebita...neasteptat de frumoasa, chiar! Daca exista intr-adevar o lege a compensatie, as zice ca a fost atat de frumoasa ca sa compenseze aceeasi perioada a anului trecut :) Am fost mai mult pe drumuri si asta m-a facut sa pierd contactul cu mine..dar a meritat.

Februarie a fost despre declaratii, despre deschis sufletul si spus lucruruilor pe nume, asa cum au fost, asa cum le-am simtit...a fost despre deschidere si curaj. A mai fost despre formule noi si provocari, despre zburat in lumi mai bune (dincolo de norii gri, care erau vizibili tuturor). A fost despre zgribuleli placute si bere buna in puburi nemtesti, a fost despre schimbari de perspectiva si despre drag mare descoperit in dimineti ciufulite. 

Februarie a fost despre cald piele pe piele si rece unul langa altul, despre oameni buni impachetati in multe straturi de protectie ca nimeni sa nu-i desluseasca. A fost despre reintalniri si discutii de suflet, despre vesti bune si ganduri senine. M-am plimbat cu sete pe strazi colorate si m-am simtit atat de acasa; m-am vazut acolo fara frica, mai libera si total independenta...si m-am umplut de energie. 

Februarie a fost ca in liceu, cand fugeam la munte cu colegii. Ne-am jucat prin zapada si am stat pana tarziu sa gasim castigatorul la board game-uri. A fost despre multi oameni adusi impreuna. A fost despre trecut bariere la sauna calda si jacuzzi si bucurat de lucruri simple. A fost despre dansat in toiul noptii si despre vibratii puternice. A fost despre aici si acum.

Februarie a fost prea scurt si prea frumos...s-a dus si impreuna cu el si iarna...

Multumesc!