3 martie 2013

ChOiCe- WhAt Do YoU WaNt?



"Dintr-o data m-am vazut cumva de sus, din afara, mica si incrancenata de a pastra totul: lucruri vechi- acum inutile, amintiri, relatii consumate, un job care nu imi mai aducea satisfactii. Am revazut inertia si teama ce ma insotesc deseori, chiar daca cei ce ma cunosc ma considera puternica. Mi-am privit slabiciunea cu ochi limpezi si am inteles, intr-o noua revelatie, ca vine o vreme cand trebuie sa renunti: la o relatie, la un tipar de gandire, la un fel de confort, la rutina, in cele din urma chiar si la siguranta. A merge inainte inseamna un risc, uneori renuntare, uneori durere, dar e singura cale de a ne descoperi, altfel nu facem decat sa batem pasul pe loc."
Camino- Veronica Dragoi (p. 221)

*** rezumatul unei discutii faine despre/cu bubu(ruze) si dilematici

*** raspunsurile vin daca avem rabdare sa asteptam momentul potrivit