7 aprilie 2013

Joc dublu


[wild horse]


imi vine tot mai greu sa ma justific, sa explic de ce iau unele decizii sau de ce am gandit un lucru intr-un anume fel
am dezvoltat reactii violente pe care le-am legat cu milioane de sfori astfel incat sa ramana in interiorul meu, in timp ce la suprafata se vede o liniste imperturbabila
ma sufoc chiar si in spatii mari si ma simt incredibil de libera in camarute de un metru patrat pe care le impart cu mine


imi vine tot mai mult sa ma arunc cu capul inainte, fara sa analizez prea mult, fara sa ma uit in trecut, fara sa ma gandesc daca este bine sau rau
am dezvoltat portite secrete de iesire din situatii incomode pe care le folosesc tot mai mult in ultima vreme
ma bucur de lucruri fara sens si visez la zile de libertate totala ( a gandurilor, a simturilor, a actiunilor) pe strazi europene


nu ma intreba de ce acelasi lucru azi e negru si maine e alb
este doar o problema de perceptie
si pentru ca se pierde mult timp cautand (fara succes) miezul problemei
ma limitez la a accepta ca azi un lucru e alb si ca maine il voi vedea negru (dar nu la modul absolut)


ma chinuie gandul ca nu am vrut cand am avut si ca acum vreau cand nu am
ma bucur de ciocnirile mai mult sau mai putin intamplatoare, iesite din scenarii demne de etichete clasice
poate ca, desi visez la cea mai clasica intamplare, ma plictisesc liniile drepte si atunci caut mereu altceva
sau poate ca nu stiu ce caut si alerg ametita in zeci de directii pentru ca la sfarsitul zilei sa am cea mai valoroasa intalnire posibila


invat sa ii fac pe plac omului din oglinda pentru ca-mi place sa-l stiu fericit si echilibrat
ma orientez mai mult spre trait autentic si mai putin spre trait corect (corectul altora)
ma arunc in oameni care ma ajuta sa fiu fulg plutitor si usor
lucrez la design-ul propriului spatiu si deocamdata nu primesc musafiri


[tipa si evadeaza. fugi si nu raspunde provocarilor. actioneaza instinctiv si nu te uita in urma.]


*** A. mi-a spus la un moment dat asta: "nu poti sa crezi ca stii ceva despre cineva doar citind randurile pe care le scrie. eu am renuntat de mult timp sa mai cred asta!"...avea mare dreptate!