15 iunie 2013

Ce bine e sa fii barbata!

Dintre toate activitățile care intra in gama "sunt femeie, ma descurc!" ma pot gandi la doua care imi fac deosebita placere: alimentatul si spalatul unui autoturism :) Pentru multe femei probabil nu mai este nimic deosebit, dar pentru altele aceste activitati intra cu siguranta in categoria "intotdeauna EL". Pentru mine, care nu am ocazia sa fac asta prea des, aceste activitati sunt inca foarte placute si de multe ori amuzante. Este deosebit sa ajungi intr-o spalatorie de masini si sa-ti dai seama ca esti inconjurata doar de barbati care (macar cativa dintre ei) te privesc cu scepticism..trebuie sa o dai cumva in bara, nu se poate altfel!. Si dupa ce ma trec cateva emotii si parca uit unde este frana si unde acceleratia, reusesc sa ma adun si sa transmit domnului (!?!) dragut care sta cu furtunul in mana ce varianta aleg- doar exterior sau complet-.
Imi plac pentru ca-mi asum statutul- cel de nepriceputa :)- si imi permit sa gresesc. Barbatilor le place sa fie utili si sa isi arate barbatia, iar astea sunt ocaziile perfecte in care pot renunta la control si imi pot pune zambetul senin la inaintare. Cine credeti ca o sa comenteze vreodata ca ai ales pompa gresita la benzinarie, daca iesi din masina cu o fata inocenta care spune "Ooops! I did it again!"? :)
C. zicea ca femeia este delicata si fina si ca ar trebui sa tina cont de acesta avantaje naturale pe care le are. Societatea insa ne indeamna sa invatam sa ne descurcam singure in cat mai multe situatii. Iar mie imi face placere sa am din cand in cand si indeletniciri de barbat....macar pentru a vedea cum se simte viata din papucii unui mascul :))