16 iunie 2013

Chasing butterflies

(Timp in afara timpului)

Aici unde sunt este liniste multa, dar nu apasatoare.
Aici unde sunt este racoare placuta.
Aici unde sunt este gradina plina de flori si miresmele lor se amesteca si formeaza cele mai gumate mirosuri.
Aici unde sunt soarele apune frumos si lent.
Aici unde sunt imi pierd gandurile si invat sa zbor.
Aici unde sunt mananc cireste grase direct din copac si ma gandesc la copilarie.
Aici unde sunt este singuratate atragatoare.
Aici unde sunt este natura si natural, este simplu si usor.
Aici unde sunt este refugiu.
Aici unde sunt este capsula timpului, un timp care se dilata dupa cum vreau eu.
Aici unde sunt imi este radacina si ma intorc cu drag la ea.
Aici unde sunt i-am luat si pe altii in incercarea de a-i seduce cu universul meu.
Aici unde sunt vin cei care au vrut sa mai ramana.
Aici unde sunt rosul se iubeste cu movul si nasc cantecul naturii.
Aici unde sunt vechiul se intalneste cu noul intr-o combinatie placuta de stiluri.
Aici unde sunt aleg sa fiu in cel mai autentic mod, in libertate totala, in armonie si echilibru.

*Creieri spalati cu detergent puternic. Ganduri in zeci de locuri egale cu numarul de aplicatii pentru viitor. Alerg. Alerg dupa cei mai colorati flututi pe care mi pot imagina. Stiu ca la momentul potrivit unul va fi al meu. Doar unul imi trebuie.*