31 august 2013

Sezonul nuntilor



31 si s-a incheiat sezonul nuntilor de vara asta la care am fost invitata. Acum, la sfarsit de drum ma simt parca mai pregatita pentru ziua in care eu voi purta rochie alba. Au fost oameni dragi in roluri principale, iar noi o distributie colorata si diversa. M-as grabi sa fac un top al celor trei, dar parca nu ar fi corect. Au fost diferite. Fiecare frumoasa in alt fel si pentru altceva. Am multe idei pentru <<DA-ul>> meu..o sa fie mai usor de organizat dupa ce am luat parte la scrierea inceputului vietii in doi. 
A fost mereu cu lacrimi si noduri in gat. Erau de fericire, de emotie coplesitoare. Carrie si Mr. Big, Strengarul si Micuta Doamna, Printesa si alesul ei...fiecare cu alt model, fiecare cu o sclipire in ochi, fiecare cu alta poveste. Iubirea se simte, nu se striga. Iubirea se vede de la mile departare, nu se poate mima. Am vazut astazi cel mai impresionant dans al mirilor...dovada ca nimic nu este imposibil atunci cand iti doresti. Am vazut in iulie pofta de viata in doi si bucuria intalnirii. Am vazut intre timp ce inseamna sa renunti la tine si sa faci ce trebuie, ca altii sa fie fericiti. S-a demonstrat ca atunci cand ai asteptari mici sunt sanse mari pentru neasteptat..de frumos. 
A fost o vara deosebita si plina pentru mine, dar despre asta voi discuta intr-o alta postare. Important de mentionat este ca aceste evenimente au contribuit la implinirea ei. Uneori am trecut prin aventuri palpitante ca sa ajung la destinatie, alteori a fost nevoie de drumuri lungi, mereu a fost insa cu drag si dorinta de a participa la inceputul unui nou drum pentru fiecare in parte.

P.s: M-am gandit mult cum va fi ziua in care jumatatea mea frimiturica va fi in rolul principal ;) Sigur va fi cu muuuuulta emotie curgand avalanse peste zambete largi.....still I`m excited!

P.S: <<Hai M. gaseste-ti mai repede jumatatea ca sa fim noi nasii vostrii>>...si mie mi s-au inmuiat piciorele de fericire generata de o astfel de idee..