17 septembrie 2013

You look wonderful tonight



..de atat aveam nevoie si de o imbratisare calda. As fi stiut ca o sa fie bine si as fi fost linistita ca un fulg.
Nu am stiut niciodata sa iti spun corect de ce am nevoie si tu nu ai intuit decat pe jumatate.
Mi-ar placea sa iti fi cerut ajutorul la momentul potrivit si stiu ca ai fi fost acolo asa cum mi-ar fi trebuit.
--------------


La Olde Vechte ne-au dezbracat cu totul de frici, de panici, de drame si de durere. Ne-au mangaiat usor pe cap cand am avut nevoie si ne-au invitat sa tipam pana la epuizare....sa tipam ca sa iertam, ca sa uitam, ca sa ne eliberam. Eu nu am putut, asa cum nu am putut sa-mi plang ofurile. Le-am trait intens pe ale altora si am plans pentru ei, m-am bucurat impreuna cu ei si am dansat impreuna cu ei. M-am dezbracat si eu de toate si am simtit libertate si usurare si mi-am dat seama ca nu mai e nimic adanc acolo..mai sunt mici ramasite de regret, mici intrebari fara raspuns...dar cand te uiti inauntru vezi lumina. O lumina calda care te mangaie si care iti gadila sufletul si te face sa mergi in fata tuturor si sa spui "I am shiny" si sa te simti un bec frumos luminat. Apoi sa te opresti un minut si sa te uiti la cei din jur care te privesc frumos, care sunt alaturi de tine si care te indragesc deja pentru claritatea ideilor, pentru perseverenta si pentru putere. Fara pic de efort am cucerit 18 suflete carora le-am permis sa imi cunoasca intai interiorul, fara a-mi sti povestea....si asta m-a facut sa traiesc o saptamana de emotie in stare pura. Stiu astazi cum se simte indragostirea de oameni si cat de naturale sunt atingerile cand legi sfori de la suflet la suflet. Este miraculos ce poate face o vorba buna spusa la momentul potrivit si cat de importante sunt mangaierile si muzica. Am avut momentul meu frumos cand m-am lasat purtata de multe maini si am fost ridicata deasupra tuturor. Mi-amintesc o mana calda care imi mangaia obrajii asa cum imi place mie si apoi mi-amintesc ca m-am intors pe pamant si m-am pierdut in imbratisarea tuturor. Am fost "fata cu cea mai fina piele din lume" si m-am simtit atat de bine!
-------------

cand ne-au pus sa dansam pe melodia asta m-am gandit la tine
mi-am dat seama ca asta mi-a lipsit foarte mult
sa aud de la tine:

My darling, you look wonderful tonight!
........
[nu am uitat..ieri - 2-]