27 octombrie 2013

Nothing

Mi-e pofta sa scriu, dar nu stiu despre ce. Am atatea ganduri, insa putine ies la suprafata. HOLD scrie pe mine si parca am obosit. Parca nu-mi mai plac cuvintele si totusi am atata nevoie de ele. Parca imi vine sa tip "o sa fie bine" si sa ma arunc singura in golul necunoscutului. Cred tare ca o sa fie bine si cred ca o sa fie tare greu. O sa dureze o vreme pana fiecare isi va (re)organiza viata in noul decor, dar o sa fie placut apoi. Un bilet bun sper a fi si atat. Muncim atat de mult....dar stim si pentru ce? Castigi, nu pierzi nimic. 
****
Ei...si bumerangul s-a intors vineri cand B. mi-a spus "Voi stiti mai bine, dar pentru mine a fost amuzant tot ce s-a intamplat"...a fost oare amuzant si pentru noi? Nu prea...Azi parca nu inteleg de ce n-a fost cum ne-am dorit si a fost cum a iesit? Lipsa sincronizarii este o explicatie buna, dar nu si azi. Azi nu stiu deloc. Azi parca mi-e dor de tot ce nu a fost. Avem sclipire in privire. De ce nu este asta suficient?
***
At first there was nothing
Then I created the world
.....................