11 octombrie 2013

Sunt zile si zile



Sunt zile in care sunt energie si lumina si altele cand merg la sapte metri sub pamant.
Sunt zile in care sunt o doamna pe tocuri de 15 si fuste scurte si altele in care imi trantesc niste haine lalai si nu port niciun machiaj.
Sunt zile in care sunt buna si voluntara si altele in care sunt egoista si tin totul pentru mine.
Sunt zile in care vad lumi minunate in fata ochilor si altele in care mi se pare ca a disparut speranta.
Sunt zile in care sunt iubita cuiva si sora altcuiva si altele in care sunt nimeni pentru multi oameni pe care inca nu i-am cunoscut.
Sunt zile in care visez cu ochii deschisi pentru ca indraznesc si altele in care nu stiu nici ce ma asteapta maine.
Sunt zile in care sunt apucata si iau decizii rapide si altele in care am rabdare si fac planuri pe termen lung.
Sunt zile in care simt atat de intens si de frumos ca parca zbor si altele in care am aripile taiate si ma zbat pe uscat.
Sunt zile in care am multe doruri de oameni si momente dragi si altele in care ma simt complet goala pe interior.
Sunt zile in care stiu adevarul si altele in care nu vreau sa il accept.
Sunt zile in care sunt vulnerabila si sensibila si altele in care ma simt puternica si determinata.
Sunt zile in care am nevoie de o imbratisare calda si altele in care tocmai ele ma incomodeaza.
 

 Sunt zile in care vreau din nou la mare cu picioarele in nisip si cu piele bronzata frumos si altele in care m-as piti intr-o cabana la munte alaturi de un suflet drag.
Sunt zile in care doar sper si altele in care si stiu ca va fi bine.
Sunt zile in care ma indragostesc de cate un zambet cald si o privire patrunzatoare si altele in care cred ca nu o sa imi placa cineva pana la capat.
Sunt zile in care imi fac bagaje cu curaj si altele in care zborul cu avionul ma sperie atat de tare.
Sunt zile in care ma plimb pe strazi cu muzica in urechi si ma umplu de energie si altele in care stau sub plapuma si ma victimizez.
Sunt zile in care caut soarele ca sa imi gadile talpile si altele in care-mi ascunt picioarele in bocanci cu tinte.
Sunt zile in care ma topesc de drag si altele in care nu se misca nici o coarda sensibila.
Sunt zile in care sunt echilibrata si altele in care mor pe interior.
Sunt zile in care conduc cu muzica la maxim si altele in care viteza ma ameteste.
Sunt zile in care stiu ce vreau si altele in care habar nu am.
Sunt zile in care sunt om cu toate partile minunate ale povestii si altele in care ma lupt din rasputeri sa fiu robot programat riguros.
Sunt zile si zile si incerc ca ma bucur de fiecare in parte.