23 octombrie 2013

Unul sau doi?


Aici nu sunt regrete,
Aici e un loc unde raul si binele se joaca frumos si nu se bat
Aici nu exista frica pentru ca nu exista greseli.
Nimeni nu are nici o intentie,
Nu exista consecinte, nu exista victorii si infrangeri
Aici e un loc unde totul se intampla pe neasteptate
Exista numai un scop pe care noi nu trebuie sa il stim.
Noi trebuie doar sa ne jucam,sa evadam, sa ne inlantuim,
Sa fim totul si nimic.
Poti tu sa stii sigur ca suntem doi sau una si-aceeasi?
Mai stie cineva sa numere intr-o lume unde numarul nu mai conteaza?
Poti fi orice, oricand, oricum si oriunde, numai bun sau rau nu poti fii.
E totul simplu ca o pata de culoare limpede
E frumos pur si simplu, nu un frumos subiectiv si formalizat intr-o estetica
E doar frumos pentru ca se intampla.
Nu sunt nici munti inalti, nici mari albastre si nemarginite,
Nici clar de luna batand in geam,
Iar noi nu suntem nici semizei, nici personaje de legenda.
Suntem doar noi, sunt doar noi sau esti doar noi,
Oameni,
Intr-o camera cu un pat care se inclina dupa cum avem noi chef
Si radem mult,
Servim bauturi carora le inventam numele dupa ce le bem,
Nu te vad, nu ma vezi,
Dar amandoi stim ca ne plac ochii tai,
Asa e frumos,
Sa-ti placa si sa-mi placa ochii tai.
Te descopar incet-incet
Si aflu ca ai o inima care bate repede,
Cred ca e din cauza sarutului care ne-a facut sa uitam ca suntem
Pe jumatate goi.
Ne simtim atat de adolescenti, uneori am impresia ca suntem cu adevarat adolescenti,
Eu tremur cand iti simt spatele gol alunecandu-mi usor pe piept,
Tu tremuri cand imi simti buzele cautandu-ti pielea de caramel
Si ne vine sa radem ca doi copii, dar noi ne prefacem seriosi,
Pentru ca oamenii mari sunt seriosi.
Mie mi se face somn, iar tie ti se face frica
Si iti sarut cu pofta manutele ca sa iti reamintesc
Ca aici nu exista frica.
Tu imi ceri rezultatul,
Iar eu incep sa rad in hohote
Apoi ma potolesc si incep sa fiu foarte tandru cu tine
Ca sa iti dai seama asa cum trebuie
Ca aici nu exista rezultate,
Aici suntem doar noi
Unul sau doi.


(*** textul nu-mi apartine si din pacate nu-mi amintesc de unde l-am luat. l-am gasit prin niste documente mai vechi, insa mi-a placut extrem de mult si acum. am hotarat sa-l scot la lumina ca sa bucure si alte suflete)