2 octombrie 2013

Vrei sa ramai cand ai sa vii?


Asa imi vine sa sfidez vremea de afara si sa-i zambesc senin in fata! Fara nici un motiv si pentru toate motivele din lume. De exemplu pentru ca viata mi-a demonstrat inca o data ca habar n-am si ca ar fi bine sa accept asta. Cand credeam ca "vreodata" este mai indepartat ca niciodata, s-a ratat avionul si s-a schimbat directia si in loc de X a fost Y, acolo unde asteptam eu cum se asteapta in filme cu numele tiparit pe foaie A4. Si uite asa am primit o sansa mai repede decat se gandea cineva. Si uite ca am fost spontani si a iesit frumos. Un fel de "Before Sunrise" in varianta autohtona, atat de limitat a fost timpul pe care l-am avut la dispozitie. Dar te-am gasit cum te-am lasat si m-am regasit cum m-ai lasat. Stim aproape nimic, dar se simte ca si cum am stii totul. Ne-au dezbracat cu totul acolo si ne-au pus fata in fata, incat acum este greu sa ascundem ceva. Si de ce am vrea asta? Nici macar adevarul nu trebuie ascuns. Si atunci l-am spus verde in fata. Nu e cea mai roz varianta, dar macar e sincera si clara. Stim? Nu stim. Vrem? Se poate. Iese? Cine stie?  
Ce ma preocupa este frumosul intamplarii, de la cap la coada. Tot nu inteleg ce lectie nu am invatat pana acum de ma aleg cu tot felul de mate incurcate. Si nici cum contribui eu la aceste rezultate....dar nici nu-mi vine sa consum din energie cautand raspunsuri. O sa fie clar intr-o zi, iar pana atunci vreau sa imi dau voie sa ma bucur de asa o potriveala perfecta, de asa o privire blanda, de asa o mangaiere calda, de asa o vorba buna, de asa un compliment sincer, de asa o mana pe obrazul meu. 
"Let's try to keep this beautiful thing!"



:)


Minte neobosita. Prea multi si prea absenti. Unul. Privit inainte cu incredere. Zambet tamp pe vreme rece. of-of-of si un cartof. tanananan. pam-pam-pam
Astept randul meu. Pana atunci:
"I am shiny"


:)