4 octombrie 2013

You Bring The Sun Out



[am crezut tot timpul ca imi vine sa scriu mai mult si mai bine cand sunt trista. Iata ca m-am inselat -din nou-]

Sunt intr-un picior! Tot un zambet si o sclipire…si incep sa cred ca atunci cand spui lucruri cu voce tare si le simti in tot corpul, incep sa se intample. Dezvolt o relatie speciala cu substantivul “sclipire” si se pare ca ma place si el. Asta am zis eu in fata acelor oameni dragi si parca a inceput sa ma invaluie! Si ma minunez zilnic si asta ma face super fericita!

Dupa saptamani de asteptare, mi-am primit melodia cadou. Aceea pe care am zburat purtata de multe maini, in timp ce burta, obrajii si mainile imi erau mangaiate de degete subtiri si calde. Aceea pe care m-am simtit implinita si completa. Aceea pe care m-am indragostit de acest sentiment de pace absoluta. Prinsa in frumusetea momentului si blocata de avalansa de emotii, nu mai aveam nicio amintire legata de versuri, titlu sau linie melodica. Asa ca astazi bucuria si surprinderea au fost si mai mari. E atat de clar in memoria mea acel moment si Doamne! este incredibil cat de simplu poti sa creezi o asemenea amintire a carei senzatie sa dureze peste saptamani. Astazi, vazand titlul, mi-a atras atentia faptul ca este despre soare care…straluceste :P Hehe…ei stiau deja!  O ascult pe repeat de cateva ore si zambesc prosteste in fata monitorului. Silly, I know! But it feels just perfect! Moale si delicata, ca un fulg care pluteste pe deasupra tuturor. Se va aseza la un moment dat pe un umar puternic de om care va vrea sa il poarte mai departe…pana atunci, il as sa pluteasca in deriva.

Sa daruiesti o melodie este ceva fantastic, daca legi asta de un moment deosebit…este ceva atat de simplu si de personal! Este mai mult decat orice poti atinge! Este suflet pus in versuri care mangaie alt suflet <3

Sunt intr-un picior! Si asta imi consuma toata energia posibila, dar stiu ca atunci cand voi pune capul pe perna in seara asta voi zambi somnoros! Awwwwww!

Iata: