24 noiembrie 2013

Mi-e dor ....




Azi. Tare. Gol.
Pot spune pentru ca simt.
Mi-e tare tare dor de oamenii care-mi ating adancul sufletului cu o privire. De oamenii dragi alaturi de care ma simt vie; explozie de culoare.
Mi-e dor de lucruri simple si de imbratisari stranse.
Mi-e dor sa ma alint si sa intreb tot felul de lucruri naive.
Mi-e dor sa cutreieram tarile si sa vorbim despre cai verzi.
Mi-e dor sa ma strigi Frimiturica si eu sa ma simt intr-adevar firava si protejabila.
Mi-e dor de mese impreuna si bucurii depline.
Mi-e dor de bunatate si ajutor.
Mi-e dor de ce conteaza si e mult.
Mi-e dor sa descoperim locuri noi impreuna si de magia unor astfel de momente.
Mi-e dor sa simt ca-mi sare inima din piept cand sunt cu voi, printre voi.
Vorba cantecului (CC Taxi) ...mi-e dor si doare.

Haideti acasa oameni dragi!