5 martie 2014

Crazy like

Azi respir adanc si parca nu ma mai apasa nimic. Ba chiar imi vine sa zambesc asa timid. Imi imaginez totul cu soare, asa cum am vazut eu in Like crazy.
Ieri a fost baba mea si a plouat rau…tarziu mi-am dat seama ca poate e un semn, un fel de pregatire.
Reactiile celor din jur sunt asa de frumoase incat ma fac sa simt fiori pe spate….pentru ca de data asta este despre mine (?!?!). Umblu cu post-it-uri mazgalite cu tot felul de ganduri, chestii care mai trebuie rezolvate…mai e atat de putin J
Cum iti impachetezi viata in 23 de kile? Asta ma amuza cel mai tare.. La care pantofi sa renunt? La care rochie vapoaroasa? Sacoul negru imi trebuie neaparat! Si fusta cu talie inalta J Mi-am printat ghiduri turistice si harti ale metroului. Am inceput sa scriu cateva mailuri de la revedere si raspund calm la avalansa de intrebari care vine de la colegii curiosi. Mi-a spus cineva ieri ceva care mi-a dat de gandit: “aveti voi asa o aura prin care atrageti lucruri bune in jur”..oare?  din papucii mei nu se simte asa…se simte ca un rezultat venit oarecum natural dupa ani ( as zice chiar) de pregatire de toate felurile.
Imi caut coltisorul meu safe acum si este o placere sa ma imaginez in camera luminoase, in case vechi cu aer de eleganta, in paturi moi si mari in care voi lenevi in weekend…oare cum o sa fie? J

Nu am multe raspunsuri, e clar! Am multe emotii in schimb in legatura cu tot ce va sa fie, dar am inima plina si vesela. Vine o alta epoca a vietii mele si acum ma pregatesc pentru ea J si sunt intr-un picior

AMR 21 zile…
--------

Poze (din filmul mai sus mentionat) care-mi gadila talpile…din milioane de motive care mi se plimba acum rapid prin cap…